promo

promo

Friday, April 29, 2011

driving alone..all the way

jam menunjukkan pukul 4.55pm tp tiada tanda2 yang meeting akan tamat..perbualan makin rancak tapi isu makin ke laut..lain ko panggil aku lain pulak yang kau bincang..aku na balik kl wei!!.. aku takut kang smpai kl tengah malam aku kena kacau ngan hantu lagi..cuak dow..

ok tamat meetiNg..5.20pm br abis..ingat sampai malam td..haha..ok chow r..ape lg tunggu..lebuh raya plus utara selatan da tunggu untuk aku nodai malam ni..haha..

kali ni aku sorang..michi ayu x dpt teman..ngah pun x dpt teman..so again..me and my saga se all the way..

jalan jem..semak otak ble semua orang na balik kerja..kan da penuh jalan..bwk2la overtime supaya jalan raya ni lengang sket..

baru start drive je perut terasa lapar..errrr.. aku biasa drive sorang2..tp g makan sorang2 cam x best je..lapar punya psl..pastu park la aku kt mc d.. sbb kan slalu kalo kita na cepat or na makan simple kita g mcd or fastfood.. tapikan, bagi aku r..fastfood ni complicated siot..na letak sos r..straw pun na kena amik sendiri..na beli makanan pun kena beratur..pekemende simple..baik lepak mamak,duduk sambil tgk bola..masa yang digunakan pun lebih kurang jgk..n makanan mamak lagi sedap..

ok , perut da kenyang..truskan perjalanan..kereta banyak..tp berbekalkan siaran radio yg bersepah2 kt malaysia ni..aku rasa 3jam perjalanan tu sekejap..

alhamdullilah..sampai jugak rumah..dapat tgk mak ngan adik2..hilang sKet penat..eh..mana bapak aku..ooo..da tido da..cam biasa r..so jumpa bapak pagi suda..

p/s: luahan hati ikhlas untuk malam ini..seronok plak tulis panjang2 kt handphone ni..huhu..

gamba upload adalah gambar makanan mcd aku ngan saga se (awek no 2)..peneman setia ke mana sahaja..hehe..
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment