promo

promo

Wednesday, April 27, 2011

crap!!

well sudah lama x update blog..
after tunang trus x updarte..adoi..bz dow lepas tunang..haha
bukan bz tunang tapi bz pasal benda lain..interview r..adik masuk universiti r..bapak pakcik meninggal la.. macam2 r..di samping malas dan xde idea na update..

the thing is im back to blogging..even i just a lame blogger who syok sendiri..tapi sukati aku r..haha

why i start update my blog back..bcoz i just a device that can help me to update blog dimana sahaja..and this device include with camera..so da xya transfer2 da..oooo eik!!!..aku da lama x g photoshoot..
padan r x update blog..
xde gamba na upload la ni..uishh..

xpe2..skang aku da boleh upload gambar dengan senang..sbb device baru aku ni ada camera..so pas tangkap gambar boleh trus upload..huhu..


handphone dan planner yg byk berjasa..xpe..skang da ada teman..huhu..it can be both


waaaa...wiii..wooooo..wuuuuu... kagum2..haha


Al-quran dari mekah..read it every fryday morning kt opis..;)


tasbih dari Arab..one of my staff bagi masa dia balik haji..



p/s: gambar ni dari of of application yg aku download..nampak retro dan elegan kan..ada unsur2 klasik ala2 nur kasih tu..huhu

No comments:

Post a Comment